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목회학

What was the first / original church?

by 이덕휴-dhleepaul 2019. 11. 26.

성서 질문에 대한 답변 https://latina.bab2min.pe.kr/xe/latina

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What was the first / original church? 최초 / 원래 교회는 무엇입니까?


최초의 교회, 최초의 교회 오디오
Question: "What was the first / original church? Is the original / first church the true church?" 질문 : "첫 번째 / 원래 교회는 무엇입니까? 원래 / 처음 교회는 참된 교회입니까?"

Answer: The ability to trace one's church back to the “first church” through apostolic succession is an argument used by a number of different churches to assert that their church is the “one true church.” The Roman Catholic Church makes this claim. 답 : 사도 적 승계를 통해 자신의 교회를“첫 번째 교회”로 되돌릴 수있는 능력은 교회가“하나의 참된 교회”라고 주장하기 위해 여러 다른 교회들이 사용하는 주장입니다. The Greek Orthodox Church makes this claim. 그리스 정교회가이 주장을합니다. Some Protestant denominations make this claim. 일부 개신교 교파들이이 주장을합니다. Some of the “Christian” cults make this claim. “기독교인”숭배자들 중 일부는이 주장을합니다. How do we know which church is correct? 어느 교회가 올바른지 어떻게 알 수 있습니까? The biblical answer is – it does not matter! 성경의 답은 중요하지 않습니다!

The first church—its growth, doctrine, and practices—were recorded for us in the New Testament. 첫 번째 교회 인 교회의 성장, 교리 및 관습은 신약에서 우리에게 기록되었습니다. Jesus, as well as His apostles, foretold that false teachers would arise, and indeed it is apparent from some of the New Testament epistles that these apostles had to fight against false teachers early on. 예수와 그분의 사도들은 거짓 교사들이 생길 것이라고 예언했으며, 실제로이 사도들은 초기에 거짓 교사들과 싸워야했던 신약 서약서 중 일부에서 분명합니다. Having a pedigree of apostolic succession or being able to trace a church's roots back to the "first church" is nowhere in Scripture given as a test for being the true church. 사도 적 승계에 대한 가계도를 갖거나 교회의 뿌리를“첫 번째 교회”로 거슬러 올라가는 것은 성경의 어느 곳에서도 참 교회가되기위한 시험으로 제시된 곳은 없습니다. What is given is repeated comparisons between what false teachers teach and what the first church taught, as recorded in Scripture. 성경에 기록 된 것처럼 거짓 교사가 가르치는 것과 첫 번째 교회가 가르치는 것을 반복적으로 비교합니다. Whether a church is the "true church" or not is determined by comparing its teachings and practices to that of the New Testament church, as recorded in Scripture. 교회가 "진정한 교회"인지 아닌지는 성경에 기록 된대로 신약 교회의 가르침과 실천을 비교함으로써 결정됩니다.

For instance, in Acts 20:17-38, the Apostle Paul has an opportunity to talk to the church leaders in the large city of Ephesus one last time face to face. 예를 들어, 사도 바울은 사도 행전 20 : 17-38에서 대도시 에베소에있는 교회 지도자들과 마지막으로 대면 할 기회를 가졌습니다.
 In that passage, he tells them that false teachers will not only come among them but will come FROM them (vv. 29-30). 그 구절에서 그는 거짓 선생들이 그들 가운데 오게 될뿐만 아니라 그들에게서 나올 것이라고 말한다 (29-30 절). Paul does not set forth the teaching that they were to follow the "first" organized church as a safeguard for the truth. 바울은 진리를 지키기 위해 "처음으로"조직 된 교회를 따라야한다는 가르침을 밝히지 않았습니다. Rather, he commits them to the safekeeping of "God and to the word of His grace" (v. 32). 오히려 그는“하나님의 보호와 그분의 은혜의 말씀”(32 절)에 헌신합니다. Thus, truth could be determined by depending upon God and "the word of His grace" (ie, Scripture, see John 10:35). 그러므로 진리는 하나님과 "그분의 은혜의 말씀"에 따라 결정될 수 있습니다 (즉, 성경은 요한 복음 10:35 참조).

This dependence upon the Word of God, rather than following certain individual "founders" is seen again in Galatians 1:8-9, in which Paul states, "But even if we, or an angel from heaven, preach any other gospel to you than what we have preached to you, let him be accursed. As we have said before, so now I say again, if anyone preaches any other gospel to you than what you have received, let him be accursed." 갈라디아서 1 장 8 ~ 9 절에서 특정 개인 "설립자"를 따르는 것이 아니라 하나님의 말씀에 대한 이러한 의존성을 다시 볼 수 있습니다. 바울은 이렇게 말합니다. "그러나 우리 나 하늘의 천사가 당신에게 다른 복음을 전하더라도 우리가 이전에 말씀 드렸듯이 이제 여러분이받은 것보다 다른 복음을 전하는 사람이 있다면 저주를 받으십시오. " Thus, the basis for determining truth from error is not based upon even WHO it is that is teaching it, “we or an angel from heaven,” but whether it is the same gospel that they had already received – and this gospel is recorded in Scripture. 그러므로 오류에서 진리를 결정하는 근거는“우리 나 하늘에서 온 천사”라고 가르치는 사람이 누구인지에 근거한 것이 아니라 이미받은 복음과 같은 복음인지에 관한 것입니다. 경전.

Another example of this dependence upon the Word of God is found in 2 Peter. 하나님의 말씀에 대한이 의존의 또 다른 예는 베드로 후서에 있습니다. In this epistle, the Apostle Peter is fighting against false teachers. 이 서한에서 사도 베드로는 거짓 선생들과 싸우고 있습니다. In doing so, Peter begins by mentioning that we have a "more sure word" to depend upon than even hearing the voice of God from heaven as they did at Jesus' transfiguration (2 Peter 1:16-21). 그렇게하면서 베드로는 우리가 예수의 변형에서했던 것처럼 하늘에서 하느님의 음성을 듣는 것보다 의지 할“더 확실한 말”이 있다고 언급하면서 시작합니다 (베드로 후서 1 : 16-21). This “more sure word” is the written Word of God. 이“보다 확실한 말씀”은 하나님의 기록 된 말씀입니다. Peter later tells them again to be mindful of "the words which were spoken before by the holy prophets and the commandment of us the apostles of the Lord and Savior" (2 Peter 3:2). 후에 베드로는 그들에게 "성스러운 선지자들이 전에하신 말씀과 우리 주님의 구주 사도들"(베드로 둘째 3 : 2)을 다시 한 번 염두에 두라고 말합니다. Both the words of the holy prophets and the commandments Jesus gave to the apostles are recorded in Scripture. 거룩한 선지자들의 말씀과 예수 께서 사도들에게 주신 계명은 모두 성경에 기록되어 있습니다.

How do we determine whether a church is teaching correct doctrine or not? 교회가 올바른 교리를 가르치고 있는지 아닌지를 어떻게 판단합니까? The only infallible standard that Scripture says that we have is the Bible (Isaiah 8:20; 2 Timothy 3:15-17; Matthew 5:18; John 10:35; Isaiah 40:8; 1 Peter 2:25; Galatians 1:6-9). 성경이 우리에게 가지고있는 유일한 표준은 성경 (이사야 8:20; 디모데 후서 3 : 15-17; 마태 복음 5:18; 요한 복음 10:35; 이사야 40 : 8; 베드로 전서 2:25; 갈라디아서 1 장) : 6-9). Tradition is a part of every church, and that tradition must be compared to God's Word, lest it go against what is true (Mark 7:1-13). 전통은 모든 교회의 한 부분이며, 그 전통은 참된 것과 거스르지 않도록 하나님의 말씀과 비교되어야합니다 (막 7 : 1-13). It is true that the cults and sometimes orthodox churches twist the interpretation of Scripture to support their practices; 컬트와 때로는 정통 교회가 그들의 관행을 뒷받침하기 위해 성경 해석을 왜곡시키는 것은 사실입니다. nonetheless, Scripture, when taken in context and faithfully studied, is able to guide one to the truth. 그럼에도 불구하고, 성경은 상황에 따라 충실하게 연구 될 때 진리를 인도 할 수 있습니다.

The “first church” is the church that is recorded in the New Testament, especially in the Book of Acts and the Epistles of Paul. “첫 번째 교회”는 신약, 특히 사도 행전과 바울 서신에 기록 된 교회입니다. The New Testament church is the “original church” and the “one true church.” We can know this because it is described, in great detail, in Scripture. 신약 교회는“원래 교회”와“하나의 참된 교회”입니다. 우리는 이것이 성경에 자세하게 묘사되어 있기 때문에 알 수 있습니다. The church, as recorded in the New Testament, is God's pattern and foundation for His church. 신약에 기록 된 교회는 그분의 교회를위한 하나님의 본이자 기초입니다. On this basis, let's examine the Roman Catholic claim that it is the “first church.” Nowhere in the New Testament will you find the “one true church” doing any of the following: praying to Mary, praying to the saints, venerating Mary, submitting to a pope, having a select priesthood, baptizing an infant, observing the ordinances of baptism and the Lord's Supper as sacraments, or passing on apostolic authority to successors of the apostles. 이를 토대로 로마 가톨릭의 주장이“첫 번째 교회”라는 주장을 살펴 보도록하겠습니다. 신약의 어느 곳에서도 다음 중 하나를 수행하는“진정한 교회”를 찾을 수 없을 것입니다. 마리아에게기도하고 성도에게기도하며 마리아를 존경 함 , 교황에게 복종하고, 신권을 선출하거나, 유아에게 침례를주고, 침례 의식과 성찬을 성찬으로 지키거나, 사도들의 후임자에게 사도 적 권세를 넘겨줍니다. All of these are core elements of the Roman Catholic faith. 이 모든 것들이 로마 카톨릭 신앙의 핵심 요소입니다. If most of the core elements of the Roman Catholic Church were not practiced by the New Testament Church (the first church and one true church), how then can the Roman Catholic Church be the first church? 로마 가톨릭 교회의 핵심 요소 중 대부분이 신약 교회 (첫 번째 교회와 하나의 참된 교회)에 의해 실행되지 않았다면, 로마 가톨릭 교회는 어떻게 첫 번째 교회가 될 수 있습니까? A study of the New Testament will clearly reveal that the Roman Catholic Church is not the same church as the church that is described in the New Testament. 신약에 대한 연구는 로마 카톨릭 교회가 신약에 묘사 된 교회와 같은 교회가 아님을 분명히 보여줄 것입니다.

The New Testament records the history of the church from approximately AD 30 to approximately AD 90. In the 2nd, 3rd, and 4th centuries, history records several Roman Catholic doctrines and practices among early Christians. 신약은 대략 서기 30 년부터 서기 90 년까지 교회의 역사를 기록합니다. 2 세기, 3 세기 및 4 세기에 역사는 초기 기독교인들 사이에 여러 로마 가톨릭 교리와 관행을 기록합니다. Is it not logical that the earliest Christians would be more likely to understand what the Apostles truly meant? 최초의 그리스도인들이 사도들이 진정으로 무엇을 의미했는지 이해하는 것이 논리적이지 않습니까? Yes, it is logical, but there is one problem. 그렇습니다. 논리적이지만 한 가지 문제가 있습니다. Christians in the 2nd, 3rd, and 4th centuries were not the earliest Christians. 2, 3, 4 세기의 기독교인들은 최초의 기독교인이 아니 었습니다. Again, the New Testament records the doctrine and practice of the earliest Christians…and, the New Testament does not teach Roman Catholicism. 다시 한번, 신약은 최초의 그리스도인들의 교리와 실천을 기록하고 있습니다 ... 그리고 신약은 로마 카톨릭교를 가르치지 않습니다. What is the explanation for why the 2nd, 3rd, and 4th century church began to exhibit signs of Roman Catholicism? 2, 3, 4 세기 교회가 왜 로마 가톨릭의 징조를 보이기 시작했는지에 대한 설명은 무엇입니까?

The answer is simple – the 2nd, 3rd, and 4th century (and following) church did not have the complete New Testament. 답은 간단합니다 – 2, 3, 4 세기 교회는 완전한 신약을 가지고 있지 않았습니다. Churches had portions of the New Testament, but the New Testament (and the full Bible) were not commonly available until after the invention of the printing press in AD 1440. The early church did its best in passing on the teachings of the apostles through oral tradition, and through extremely limited availability to the Word in written form. 교회는 신약의 일부를 가졌지 만 신약 성경 (그리고 전체 성경)은 AD 1440 년 인쇄기의 발명 이후까지 일반적으로 이용할 수 없었습니다. 초기 교회는 사도들의 가르침을 구두로 전달하는 데 최선을 다했습니다 전통, 그리고 문서 형태로 말씀에 대한 매우 제한된 가용성을 통해. At the same time, it is easy to see how false doctrine could creep into a church that only had access to the Book of Galatians, for example. 동시에, 거짓 교리가 갈라디아서에만 접근 할 수있는 교회에 어떻게 들어올 수 있는지 쉽게 알 수 있습니다. It is very interesting to note that the Protestant Reformation followed very closely after the invention of the printing press and the translation of the Bible into the common languages of the people. 개신교 개혁은 인쇄기의 발명과 성경을 사람들의 공통 언어로 번역 한 후에 매우 밀접하게 뒤 따랐다는 점에 주목하는 것은 매우 흥미 롭습니다. Once people began to study the Bible for themselves, it became very clear how far the Roman Catholic Church had departed from the church that is described in the New Testament. 사람들이 성서를 연구하기 시작하자 로마 가톨릭 교회가 신약에 묘사 된 교회에서 얼마나 멀리 떠났는지는 매우 분명해졌습니다.

Scripture never mentions using "which church came first" as the basis for determining which is the "true" church. 성경은 어느 교회가 "진정한"교회인지 결정하기위한 기초로 "어떤 교회가 먼저 왔는가"를 언급하지 않습니다. What it does teach is that one is to use Scripture as the determining factor as to which church is preaching the truth and thus is true to the first church. 그것이 가르치는 것은 어느 교회가 진리를 설교하고 있는지에 따라 결정을 내리는 요인으로 성경을 사용하는 것이므로 첫 번째 교회에게는 사실이라는 것입니다. It is especially important to compare Scripture with a church's teaching on such core issues as the full deity and humanity of Christ, the atonement for sin through His blood on Calvary, salvation from sin by grace through faith, and the infallibility of the Scriptures. 그리스도의 완전한 신성과 인성, 갈보리에 대한 그분의 피를 통한 죄의 속죄, 은혜를 통한 죄의 구원, 그리고 성경의 무오 함과 같은 핵심 문제들에 대한 교회의 가르침과 성경을 비교하는 것이 특히 중요합니다. The “first church” and “one true church” is recorded in the New Testament. “첫번째 교회”와“하나의 참된 교회”는 신약에 기록되어 있습니다. That is the church that all churches are to follow, emulate, and model themselves after. 그것이 바로 모든 교회가 따르고 모방하고 본 받아야 할 교회입니다.

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